środa, 20 kwietnia 2016

Dziewczęca torebka

Torebka - atrybut każdej kobiety. Po prostu je uwielbiamy, prawie tak bardzo jak buty. Ta miłość zaczyna się już w dzieciństwie i trwa przez całe życie.



Moja bratanica również marzyła o swojej torebce, oczywiście z ukochaną postacią - Świnką Peppą. Według niej sama Peppa jest niekompletna, więc obowiązkowo na torebce musiał znaleźć się George. I tak po kilku dniach pracy, prucia i przerabiania powstał dla niej kolejny prezent urodzinowy.

Torebka była robiona włóczką nieznanego pochodzenia (podejrzewam akryl z ewentualna domieszką czegoś), schematem 3 okrążenia półsłupków nawijanych, 3 okrążenia słupków. Wymiary ok. 35 cm x 28 cm. Mieści ukochany bidon z piciem. Torebka jest zapinana na zamek.



Wewnątrz wszyta jest podszewka, której uszycie sprawiło mi najwięcej problemów - szycie na maszynie to dla mnie zupełna nowość, a zrobienie wykroju, żeby pasowała do wymiarów torebki, prawie wywołało u mnie bezsenność. Ale udało się!


Aplikacja Świnka Peppa jest wzorowana na czeskim wzorze (za poprawność mojego tłumaczenia nie ręczę), a aplikacja George - wykonana na podstawie Świnki Peppy. Do zrobienia obu użyłam YarnArt Cotton Soft (moja ulubiona włóczka).



Moje własne dziecko poprosiło o zrobienie jej podobnej - z aplikacją Minecraft. Postaram się na Dzień Dziecka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz