wtorek, 14 czerwca 2016

Pieski małe dwa... czyli czy te oczy mogą kłamać?

Moja przyjaciółka ma kilkuletniego psa rasy Cavalier king charles spaniel. Jest w nim zakochana. Jakiś czas temu poprosiła mnie o zrobienie jej takiego na szydełku. Długo poszukiwałam wzoru - i znalazłam. Szczeniaka. Czyli jeszcze słodsza wersja Morrisa.

źródło: internet
Przemiłe pyszczki i smutne oczy Cavalierów są urzekające.
 Od pewnego czasu amigurumi zeszło na dalszy plan. Wydziergałam kilka innych, użytecznych rzeczy (mochila i inne, o których napiszę w kolejnych postach), teraz robi się sukienka i pokrowce na butelki na prezent. No i zgłębiam tajniki frywolitki :)
 Okazało się, że pierwsze okrążenia psiaka sprawiły mi trudność. Na szczęście z szydełkowaniem jest jak z jazdą na rowerze i dalej wszystko szło jak po maśle. Schemat na wykonanie Szczeniaczka znalazłam na blogu wraz ze schematami na szczeniaki innych ras.

Nie mogłam się zdecydować, która wersja kolorystyczna bardziej mi się podoba, więc powstały 2 psiaki:


Tym sposobem, jasno umaszczony Morris zyskał towarzystwo czarno - beżowej spanielki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz