niedziela, 6 grudnia 2015

Chionka inaczej ....

Dziś Mikołajki :) Dzieciaki cieszą się od samego rana :)
A w piątek były imieniny Barbary, czyli opiekunka Ani - nasza "Babcia Basia" miała swoje święto. Specjalnie dla niej zrobiłam drobny upominek - choinkę z kordonka:

Wystarczył kawałek brystolu, z którego uformowałam stożek, folia spożywcza, trochę zielonego kordonka, wikol z ługą, kilka czerwonych koralików, klej na gorąco i wstążka.

Stożek owinęłam folią spożywczą, żeby choinka nie przykleiła się do niego, posmarowałam go mieszanką kleju i krochmalu i owijałam. Na końcu jeszcze raz posmarowałam wszystko wikolem z ługą i czekałam aż dobrze wyschnie. Po zdjęciu choinki ze stożka, za pomocą kleju na gorąco przykleiłam do niej kilka koralików, a na szczycie kokardę.

Babcia Basia była zaskoczona niespodzianką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz